Wednesday, July 11, 2007

اجرای حکم سنگسار در تاکستان


خبرهای رسیده به عصرایران حاکی از آن است که متهم مرد پرونده زنای محصنه در تاکستان سنگسار شده است . یک منبع مطلع در تاکستان در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار عصرایران (asriran.com) گفت: پس از مخالفت های مردم تاکستان و نیز رجب رحمانی ، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با سنگسار متهمان این پرونده در تاکستان ، قاضی اجرای احکام دستور داد حکم در روستای "آقچه کند" اجرا شود .
وی که نخواست نامش ذکر شود ، افزود: بر این اساس متهم مرد این پرونده که از سال ها پیش در زندان به سر می برد سنگسار شد و "مکرمه" متهم زن پرونده همچنان در زندان منتظر آینده نامعلوم خود است .
وی با تأکیدبر اینکه هیچکدام از این دو نفر ار اهالی تاکستان نبوده اند نوشت: مردم این شهرستان عمدتا از دو طایفه "رحمانی" و "طاهرخانی" هستند که متهمان این پرونده متعلق به هیچ کدام از این دو طایفه نیستند بلکه به این منطقه مهاجرت کرده بودند .
این منبع مطلع در باره اجرای حکم سنگسار در "آقچه کند" گفت: آن طور که شنیده ام به جز 6 - 5 نفر ، مردم روستای مذکور حاضر به حضور در مراسم اجرای حکم نشدند و سنگسار توسط مأموران صورت گرفت . منابع رسمی در تأیید یا رد این خبر واکنشی نشان نداده اند.
گفتنی است آیت الله شاهرودی در راستای حفظ منافع و چهره نظام در سطح جهانی ، خواستار توقف سنگسار شده بود .

1 comment:

Unknown said...

salam che khabar baede inke rafti shiraz dige khabari azat nashod kojahaeei?