Saturday, May 19, 2007

رجز خوانی های نماز جمعه امروز آخوند ها



رجز خوانی های نماز جمعه امروز آخوند ها


امام جمعه همدان : امام حسين فرمودند لباس تنگ ، لباس اهل ذلت استخبرگزاري فارس :امام جمعه همدان امروز در خطبه هاي نماز جمعه علت كم توجهي ‌برخي از بانوان به مسئله حجاب را ، بي اطلاعي آنان از فلسفه حجاب داست و گفت : در يبن همه موجودات فقط انسان است كه لباس استفاده ميكند و اين مطلب اختصاص به قوم يا ملت خاصي ندارد. به گزارش خبرگزاري فارس ، غياث الدين طه محمدي گفت: هدف از لباس پوشدن علاوه بر پوشش ، زينت ، وقار و تشخص انسان است پس بايد در مدل ظاهري آن نيز، شخصيت و وقار افراد حفظ شود، چنانكه امام حسين فرمودند لباس تنگ ، لباس اهل ذلت است. امام جمعه همدان با اشاره به توصيه هاي دين مبين اسلام درباره رنگ ، مدل و جنس لباس انسان گفت : اسلام حتي لباس سفر ، مهماني ، كار ،عبادت و منزل را از يكديگر جدا كرده و براي هركدام از آنها رنگ و مدل خاصي را پيشنهاد داده و در برخي موقعيت ها مثل حج ، رنگ ونوع پوشش را كاملا تعيين كرده است كه همه اينها برا‍ي اكرام و تاميين آسايش انسانهاست

. -------------------------------------------

امام جمعه رشت: بي حجابي نشانه تمدن نيست؛ در قران آمده : زنان براي كارهاي غيرضروري بيرون از خانه نروندخبرگزاري فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: بي‌حجابي نشانه تمدن نيست، بلكه حجاب حافظ زن در مقابل ديدگان نامحرمان است. به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، يوسف صديق عرباني امروز در نماز جمعه رشت به مسئله حجاب بانوان اشاره كرد و افزود: حجاب در لغت به معني پرده و پوشش مناسب است و بانوان را از تيررس نگاه ديگران و نامحرمان محفوظ مي‌دارد، ولي در دنياي امروز حجاب را كهنه پرستي و بي حجابي را تمدن مي دانند كه اگر اين گونه بود حيوانات متمدن‌ترين مخلوقات بودند. وي ادامه داد: اكنون اسلامگرايي و حجاب خواهي حتي در كشورهاي اروپايي رسوخ كرده و وعده خدا حق است و دير يا زود احكام اسلامي تمامي جهان را فرا خواهد گرفت. خطيب موقت جمعه رشت گفت: در سال 1313 رضا خان مامور پياده كردن طرح انگليس در ايران شد و دستور كشف حجاب بانوان را صادر كرد. وي با استناد به آيه شريفه قرآن در مورد حجاب افزود: قرآن به پيامبر (ص) مي‌فرمايد: به زنان و دختران مومنه خود بگو خود را بپوشانند و با نامحرمان نرم و نازك سخن مگويند و براي كارهاي غيرضروري بيرون از خانه نروند كه آرامش در خانه است

. ---------------------------------------------------

خطيب جمعه بوشهر: وصيت كليه شهداي ما حفظ حجاب اسلامي بودهامام جمعه موقت بوشهر گفت: بانوان با حفظ حجاب و پوشش اسلامي خود پاسدار، حامي و نگه دارنده حرمت خون سرخ شهداي سالهاي دفاع مقدس باشند. به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، حجت‌الاسلام"عبدالله دشتي"در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه بوشهر افزود: نبايد اين امر مهم در بين ملت ما فراموش شود كه ما در كشور و نظامي زندگي مي‌كنيم كه اساس و پايه آن اسلام است و ما نيز موظفيم كه شوون اسلامي آن را رعايت كنيم. وي اظهار داشت: بانوان ما بايد به خاطر داشته باشند كه وصيت كليه شهداي ما در دوران هشت سال دفاع مقدس حفظ حجاب اسلامي بوده است

. ------

امام جمعه مشهد : : اگر زنان ما حجاب را رعايت کنند آقايي ما در جهان بيشتر مي‌شود


امام جمعه مشهد گفت: اجراي يک برنامه ساده تقوا و ترک گناه از سوي وزير باتقواي امور خارجه، همه نقشه‌ها (وی معتقداست که در شرم الشيخ مخصوصا صندلی متکی و رايس را روبروی هم قرار داده بودند که اين دو باهم مذاکره کنند ) را نقش برآب کرد. چرا كه در اعتراض به حضور زن نيمه‌عريان كه مشغول نواختن ويولون بود، مجلس را ترك كرد. امام جمعه مشهد افزود: اين کار باعث شد که آمريکا مجبور شود نامه بنويسد و رسما تقاضاي ملاقات کند. به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام علم‌الهدي ادامه داد: اگر زنان ما حجاب و جوانان ما عفاف را رعايت کنند و مردم ارزش‌گرايي را قدرت بدانند، عزت‌ها افزايش مي‌يابد و آقايي ما در جهان بيشتر مي‌شود و يادمان باشد که سعادت اخروي بهتر است.

1 comment:

Anonymous said...

فاطمه زهرا و حضرت علی در جهاد سازندگی
الله در سوره بقره آيه 223 فرموده است:

نِسَآؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُواْ حَرْثَكُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّكُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ.
زنانتان کشتزار شما هستند. هر طور که خواهيد به کشتزار خود درآييد. و براي خويش از پيش چيزي فرستيد و از خدا بترسيد و بدانيد که به نزد او خواهيد شد.







حديث اول در رابطه با اين آيه:
اليوم من الايام فاطمة الزهرا بنت رسول اشتب بالمنزل الرسول الله. رسول الله اسئلت وات هپن؟ قال فاطمة علي ولي الله اريد ان ادخل الي منقب مع کله. رسول الله قال علي يا علي واي يو آر فاکينگ ماي بنت مع اليور هد؟ قال علي آيه 223 ف ان ادخل بيکاز الله قال ادخل من هر طريق يو لاو.
رسول الله قال علي: المرديکه فاطمة لا کنيز شي ايز ماي بنت. لا فاکينگ فاطمه مع الکله فاک شي باي مامله القضيب.

در روزي از روزها فاطمه با شتاب به منزل رسول الله آمد و پشت سرش علي با سرعت داخل شد. فاطمه گفت پدر کمک علي مي خواهد با کله وارد منقب من شود . رسول الله بانگ زد علي تو چه مرگت شده؟
حضرت علي آيه 223 را خواند و گفت الله گفته هر طور که خواستيد وارد مزرعه خود شويد من هم با کله مي خواستم وارد شوم.
رسول الله فرمود خاک برسرت منظور خدا مامله ات بود نه کله اين کنيز جنگي نيست که هر طور خواستي بگايي.








حديث دوم:




روزي از روزها حضرت علي در منزل بانک زد يا فاطمة الزهرا اي مزرعه من بيا که مي خواهم تو را شخم بزنم. پس حضرت طي يک طرح جهادي به سرعت حاضر شد چرا که جهاد زن خوب شوهر داري است و بايد خود را در اختيار شوهرش بگذارد تا شوهر هرگونه لذتي ببرد.

فاطمه زهرا روي زمين دراز کشيد و علي روي فاطمه خوابيد مشغول شخم زدن شد.

شخم زدن که تمام شد فاطمه گفت يا علي ولي الله بر من بادمجان بکار. حضرت فرمود بادمجان کار من نباشد تو را به مساقات به بلال حبشي يا ابول اسود دودولي دهم تا بادمجان بر تو بکارد.




حضرت مشغول کاشت خيار شد. مدتي که گذشت حضرت مي خواست عبادت را به اتمام برساند ولي فاطمه زهرا ذکر وتسبيح گويان به ادامه عبادت مشتاق بود.

گفت يا علي بر من کدو بکار حضرت بر فاطمه کدو کاشت . زهرا فرمود يا علي هندوانه هم مي خواهم حضرت هندوانه نيز کاشت. به همين نحو تمام شب را حضرت به زراعت پرداخت انواع صيفي جات را بر زهرا نشا کرد و از براي ذوالجنان اسب وفادار فرزند فاطمه يونجه و شبدر نيز کاشتندي.



نخلستانهاي متعددي نيز از براي تهيه خرما بر زهرا فرو نشاندي تا اينکه حضرت علي کلافه شدندي و چون فاطمه از علي خواست جهت استفاده از سايه چناري نيز بر او بنشاند حضرت به يک باره بلند شد و بر کس فاطمه ريد.

فاطمه عصباني و شگفت زده گفت يا ولي الله چه کردي؟

حضرت علي فرمود يا فاطمة الزهرا هر مزرعه که چنين پر محصول باشد نياز به کود مناسب جهت تقويت محصول دارد و اينچنين بود که علي خود را از اين کار زراعت طاقت فرسا نجات دادندي تا انرژي کسب کردندي و شبي ديگر ذوالفقار بر کشيده فاطمه را به جهاد خوانده او را شخم زده و صيفي و چنار بر فاطمه نشا کند.

zahra-zeynab.blogspot.com

Fatima Zahra Bente Rasoul Allah NGO

YA FATEMEH
Ya Fateme
يا فاطمة الزهرا بنت رسول الله